"شهرزاد"

شهرزاد با عنوان قبلی روزگار عاشقی یک مجموعه ویدئویی در 26 قسمت 60 دقیقه ای به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی محمد امامی در 1393 است. داستان سریال شهرزاد در دهه سی خورشیدی می گذرد. داستانی که روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است نغمه ثمینی و حسن فتحی آن را نوشته اند. ترانه علیدوستی، علی نصیریان، شهاب حسینی و مصطفی زمانی ایفاگر نقش های اصلی این مجموعه هستند.

من سریال شهرزاد و دنبال میکنم. داستانش به نظرم کمی غم انگیزه ولی فیلم نامه قوی داره و همچنین بازیگرای خوبی توش ایفای نقش میکنند. موسیقی این سریال از امیر توسلی و با صدای محسن چاوشی هست. پیشنهاد میکنم این سریال رو دنبال کنید. این سریال به صورت رایگان تو سایت های مختلفی وجود داره. من از این لینک دنبال میکنم: http://www.iranproud.net/series/shahrzad




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: