آشوبم

 سلام به همه. خوب اینم از بخش آهنگ: ولین آهنگی که میذارم آهنگ مورد علاقه خودمه که فکر کنم همه دوستان منو به همین تیکه آشووووبم آرامشم تویی میشناسن به هرحال این خاطره انگیز ترین آهنگه برای من. این بخش هم مثله بخش خاطرات نویسنده یکم یعنی یکم میدونید چی میگم؟ یکم سلیقه منه یعنی چیزی نیست که قرار باشه همه بپسندد ولی به هرحال امیدواریم که همه بپسندد.

 آشوبم | چارتار
خواننده: آرمان گرشاسبی

ترانه سرا: احسان حائری

آهنگ ساز: آیین احمدی فر

تنظیم کننده: آرش فتحی

 

تنها توئی تو که میتپید ِ نبض ِ این رهایی
تو فارغ از
وفور ِ سایه هایی
باز آی که جز تو جهان ِ من حقیقتی ندارد
تو میروی که ابر ِ غم
ببارد
به سمت ِ ماندنت راهی نمیشوی چرا؟!
گاهی ستاره هدیه کن
به مشت ِ پوچ ِ شبها
شمرده تر بگو با من حروف ِ رفتنت
تا من بگیرم از دلت
همه بهانه هارا
.
آشوبم آرامشم توئی به هر ترانه ای
سر میکشم
توئی سحر
اضافه کن
به فهم ِ آسمانم
آشوبم آرامشم توئی به هر ترانه ای
سر میکشم
توئی
بیا که بی تو من
غم ِ دوصد خرانم
.
.
.
بگذار بگوینم که از سراب ِ
.این آب بریدم
من از عطش
ترانه آفریدم
به سمت ِ ماندنت راهی نمیشوی چرا؟!
گاهی ستاره هدیه کن
به مشت ِ پوچ ِ شبها
شمرده تر بگو با من حروف ِ رفتنت
تا من بگیرم از دلت
همه بهانه هارا
.
آشوبم آرامشم توئی به هر ترانه ای
سر میکشم
توئی سحر
اضافه کن
به فهم ِ آسمانم
آشوبم آرامشم توئی به هر ترانه ای
سر میکشم
توئی
بیا که بی تو من
غم ِ دوصد خرانم





برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: